Monday, June 11, 2007

Πιο Μαλακά

Θα πω ένα τραγούδι στο πιάνο
Για αυτά που κανείς δεν τολμά
Και αν πω κατιτί παραπάνω
Να μου φωναξετέ μαλακά, πιο μαλακά, πες τα τουλάχιστον πιο μαλακά

Ο πολιτικός στο μπαλκόνι
Μιλάει και λέει πολλά
Και ο κόσμος που ακόυει πελάγώνει
Και λέει από μέσα του μαλακά, πιο μαλακά, βγάλε το λόγο σου πιο μαλακά

Μας είπανε ότι τα ράντζα
Θα φύγουν απ’τις κλινικές
Και θα χουν κρεβάτια καβάντζα
Για να ξαπλώνουμε μαλακά, πιο μαλακά, να μας ξαπλώνουνε πιο μαλακά

Μην τρέμεις για την εφορία
Γιατί μόνο αυτή σ’αγαπά
Δώς της λοιπόν τα στοιχεία
Να σε γραπώσουνε μαλακά, πιο μαλακά, καν τις δηλώσεις σου πιο μαλακά

Με λόγια και λόγια και λόγια
Σε φέρανε τούμπα ξανά
Και ενώ σου την κάναν λαμόγια
Πάλι τους πίστεψες μαλακά, πιο μαλακά, πάλι τους πίστεψες πιο μαλακά


Μου λες να σε ξαναψηφίσω
Γιατί μου χεις φτιαξει πολλά
Την ψήφο μου για να τιμήσω
Είναι απαραιτητο μαλακά, πιο μαλακά, να σου την ρίξω εγώ μαλακά


(Χάρρυ Κλυν - Μαλακά / ή οπου άλλου γουστάρετε βάλτε τον τόνο)

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ ΣΥΝΘΗΜΑ ΑΝΤΙΠΑΛΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ

ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ ΜΗΝ ΣΚΥΒΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ (το σκυμμένο) Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑ......ΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ΓΑΛΑΤΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΑΝ ΟΙ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...

2 comments:

Pan said...

"ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ΓΑΛΑΤΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΑΝ ΟΙ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ..." Έγραψες

trying escape the truth said...

Τα ναρκωτικά δεν ληγουν και είναι και αφορολόγητα για αυτό ίσως (απωθημένο θα το χουν)