Tuesday, August 14, 2007

Lost in ... Athens

Η μακρά απουσία από την Μπλογκόσφαιρα οφείλεται στις προετοιμασίες για την επιστροφή στην πόλη του σκότους. Πείθοντας τους επιτηρητές ότι εχω πλέον το υπόβαθρ0 για να ξεκινήσω την πρωτ0γενή έρευνα, ετοιμάζομαι πυρετωδώς για μια μακρόσυρτη κάθοδο που θα κρίνει και το μέλλον του όλου εγχειρήματος.

Το "πυρετωδώς" μην δώσει λανθασμένες εντυπώσεις. Μηχανικές είναι οι κινήσεις μου τον τελευταίο καιρό. Τρελλό διάβασμα, Φαγητό, και πάλι καλά που ξεκίνησαν τα αγγλικά πρωταθλήματα. Έκανα και μια μπλογκοαποτοξίνωση γιατί δεν έβρισκα συχνά πλέον την έμπνευση που αναζητούσα.

Από τα λίγα μπλογκ που κρατάνε ψηλά την σκηνή καλοκαιριάτικα (αν και εδώ επί του παρόντος βρέχει με μανία) είναι ο Δείμος του Πολίτη. Με την επιστροφή του από τις διακοπές ξαναβούτηξε στα βαθιά και αυτό είναι αξιέπαινο.

Δεν έχω κάτι άλλο προς το παρόν. Ο Πέτρος που του αφιερώσαμε το προηγούμενο ποστ φαίνεται να τραβάει γερά στην ανηφόρα. Από τα ελάχιστα άτομα που θέλω να δω αμά την καθοδό μου στο god damn city

4 comments:

Pan said...

Καλή άφιξη!

ο δείμος του πολίτη said...

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αν κι εμείς εγκλωβισμένοι σε γραφείο, σε βιβλία, μέσα σε μία πόλη που αν μη τι άλλο μας πεθαίνει στο τσιμέντο. Τουλάχιστον στο δήμο μου, στη Σταυρούπολη όπου δραστηριοποιούμαι και πολιτικά, έχουμε μπόλιες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις και λίγο το βραδάκι κάτι κάνω έξω από το σπίτι.

Εσύ δώσε βάσει στη μελέτη και για blogging έχεις χρόνο μπόλικο.

Amon Ra said...

Pan: Thanks mate

Δείμο: Το ρήμα "δραστηριοποιούμαι" είναι όλο το ζουμί. Φανερώνει ενεργητικότητα. Εγώ πάλι κάνω κάτι. Αλλά δεν νιώθω να δραστηριοποιούμαι. Και είναι καιρό αυτό το πράγμα τώρα. Anyway, ίσως αλλάξει το ζάρι κάποτε.

trying escape the truth said...

Καλή επιστροφή :)