Thursday, March 29, 2007

Αίμα

Α: Που σαι βρε παλιομαλάκα?
Β: Εδώ γαμάω την μάνα σου όπως θα γίνει και στο Βόλλευ μεθαύριο.

Α: Τι είπες ρε πουτάνας γιε? Θα σας βάλουν τους δονητές στον κώλ0 σας τα κορίτσια μας...
Β: Είσαι μεγάλυτερος μαλάκας και απο την αρχιτσιμπουκομαζώχτρα τον προεδρό σας.

Α: Σκατά στα μούτρα σου παλιομουνόπανο. Πίπα κώλο σας παίρνουμε όποτε μας καυλώσει.
Β: Για αυτό μωρή λουλού εσύ και οι κότες οι συναδελφοί σου έχετε να μας συναντήσετε κανά δυο βδομάδες. Ακόμα δεν έχετε καθαρίσει από το τελευταίο γαμήσι που σας ρίξαμε...

Α: Τι λες μωρή σκατόπουστρα? Μιλάς εσύ που σε ρώτησαν τι ομάδα είσαι και είπες ψέμματα επειδή οι κλασομπανιέρες οι φίλοι σου σε εγκατέλειψαν.
Β: Είχαν πάει να γαμήσουν την μάνα σου...

Α: Τουλάχιστον η δικιά μου δεν το έκανε με τον γαλατά όταν ήμουν μικρός για να μου δώσει λίγο γάλα.
Β: Αλήθεια τι έγινε με τον Τάκη?

Α: Σαν τι θες να έγινε? Τον παράτησε η δικιά του και έφυγε με έναν φλώρο.
Β: Πουτάνες

Α: Καριόλες ξεσκισμένες. Σαν τις βολλευμπολίστριες σας που θα τις πάρουμε όλες από τον κώλο.
Β: Χύσε στον τάφο της γιαγιάς σου βρε παλιομαλάκα. Το αφεντικό μου έπρηξε τα παπάρια σήμερα. Ήθελα να πάρω ένα δοκαρι να παίξω μπέιζμπολ με το κεφαλι του.

Α: Θες να τον γαμήσουμε ρε μαλάκα?
Β: Δεν θέλω βοήθεια από αδελφάρες.

Α: Εγώ φταίω που είμαι καλός άνθρωπος.
Β: Την Πέμπτη τι θα γίνει? Βάλτε κράνη κουφάλες? Και τρεχάτε...

Α: Μην σε βρω στο δρόμο μου μαλάκα. Δεν θα σε λυπηθώ.
Β: Εγώ θα σε βρω γιατί το χρωστάω στην μάνα σου.

Α: Άντε γαμήσου.
Β: Μόνο μαζί σου....

3 comments:

itelli said...

Συζήτηση με τον supervisor...? :)

Pan said...

Ευγενέστατα παιδιά...Και μορφωμένα.

Thrasos said...

Απίστευτο .